آخرین اخبار
کد مطلب: 146990
محور ارتباطي گوشکي به پل قرح دغدغه‌ مهم مردم خانميرزا و فلارد است
تاریخ انتشار : 1401/08/21
نمایش : 330
نماينده شوراهاي اسلامي شهرستان خانميرزا در شوراي اسلامي استان چهارمحال‌وبختياري گفت: محور ارتباطي گوشکي به پل قرح از دغدغه‌هاي مهم مردم شهرستان خانميرزا و فلارد است.
 به گزارش سلام لردگان؛ محمديعقوب باقري در جلسه بررسي مشکلات راه‌هاي مواصلاتي استان چهارمحال‌وبختياري، اظهار کرد: تعريض و بهسازي روکش آسفالت جاده مواصلاتي آلوني_ده صحرا_جوانمردي که حدود ۵۰ درصد مردم شهرستان از اين مسير مي‌گذرند، از ضروريات است.

وي با اشاره به لزوم پيگيري و اختصاص ادارات شهرستاني به خانميرزا، افزود: به‌رغم اختصاص نمايندگي ادارات به شهرستان به دليل کمبود نيرو، امکانات، تجهيزات و ماشين‌آلات کافي همواره با مشکل مواجه هستيم و انتظار داريم جديت خرج داده شده و ادارات با امکانات کافي در اين شهرستان خانميرزا شوند.

نماينده شوراهاي اسلامي شهرستان خانميرزا در شوراي اسلامي استان چهارمحال‌وبختياري تصريح کرد: محور ارتباطي گوشکي به پل قرح از دغدغه‌هاي مهم مردم است و به دليل قرارگيري شهرستان خانميرزا در کريدور جنوب به مرکز کشور، توجه مسئولان را مي‌طلبد.

وي، ضمن تشکر بابت نصب چراغ‌هاي چشمک زن در شهرستان خانميرزا، اظهار کرد: پيگيري ترميم محور سه راهي ارمند به بوگر، ده صحرا به جوانمردي، حذف و بهسازي نقاط حادثه‌خيز از جمله سه‌راهي مرادان، تونل گرد بيشه، تعريض و آسفالت جاده آلوني به سمت روستاي ده سيله و تسريع در احداث مسکن ملي بايد در دستور کار قرار گيرد.

انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس